4 anledningar till att ditt företag ska anlita en office shopper
Att anlita en office shopper (personal shopper) till kontoret för att ta hand om olika former av inköp regelbundet passar det moderna företaget som vet hur viktigt det är att fokusera på er...
SWE | 10 saker du som VD kan ta hjälp med på din affärsresa
10 Saker du som VD Kan Ta Hjälp Med När Du Ska På Affärsresa Att vara VD innebär inte bara att fatta strategiska beslut och leda företagets riktning; det innebär också en ständig balansgång mellan...
6 saker du som VD utan assistent kan frigöra tid på
Introduktion: I affärsvärldens snabba tempo jonglerar du som VD i ditt företag ständigt med otaliga ansvarsområden. I allt från strategisk planering till i akuta brandsläckningar inom en mängd...
Vad menas med Concierge?
Har du rest utomlands och bott på ett litet större hotell, t ex i en storstad brukar de ofta erbjuda en s.k Concierge Desk. Det är en service där man hjälper till med att ge råd, tips och inspiration...